Yine bir Arenist içeriğiyle karşınızdayız! Bu kez konumuz: “14 Şubat niye günahtır”. Bir Yaz Akşamı Başlayan O Hikâye Tavsiye Ettiğimiz İçerik: Şehir içindeki ana yola ne denir ? Kayseri’nin yazı bazen insanın içini sıkıştırır. Güneş erken doğar, geç batar ama sanki hiç gitmeyecek gibi kalır üstünde. O gün de öyle bir gündü. Akşam ezanı yeni okunmuştu, hava biraz serinlemişti ama içimdeki karmaşa hâlâ sıcaktı. Aileyle toplanmıştık. Her zamanki gibi kalabalık, her zamanki gibi gürültülü. Çay bardaklarının birbirine çarpma sesi, mutfaktan gelen tabak sesleri, arada yükselen kahkahalar… Dışarıdan bakınca çok sıradan bir aile akşamıydı. Ama benim içimde hiç sıradan olmayan bir…
Yorum Bırak